Junior Key Account Manager
ECB Travel kft., budapest
Az ECB Travelről néhány szóban
Az ECB Travel Kft. hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő autóbuszos cége. Fő szakterületünk autóbuszok bérbeadása sofőrrel, szervezett csoportok számára. Ügyfeleink iskolák, cégek, sportszövetségek, nagykövetségek. Olyan nagy megrendelőknek dolgozunk, mint a Magyar Tenisz Szövetség, az Operettszínház vagy a Richter Gedeon. Büszkék vagyunk rá, hogy elégedett ügyfeleink köre évről évre növekszik. Még több infót találsz az ECB Travelről a Kik vagyunk oldalon!
Küldetésünk,
hogy magas színvonalon nyújtsunk elérhető árban szolgáltatást mindazoknak, akik csoportjuknak élményt szeretnének biztosítani, legyen szó a legkisebb óvodás szállításról vagy akár egy 30 napos Európai turnéról.
Mi az a Junior Key Account Manager pozíció
Az ECB Travel életében nagyon fontos szerepet töltenek be a Junior Key Accountok, hiszen ők lépnek kapcsolatba először az ügyfelekkel, ők keltik az első benyomást a cégről.
A betanulás alatt megtanulnak mindent az “öregektől”, addig fogjuk a kezüket, míg magabiztosan el nem tudnak végezni egy-egy feladatot, utána aztán a már megtanult dolgokat egyedül végzik el. Utolsó éves hallgatókat is várunk, szakmai gyakorlatot le tudunk igazolni.
Főbb feladataik közé tartozik, hogy megismerik az ügyfeleket, az igényeiket, ennek megfelelő ajánlatot készítenek nekik, adott esetben angol nyelven. Megrendelés esetén segítenek meghatározni a kiállási és végzési időket, tanulmányozzák a programot a sofőrök vezetési és pihenési idejének betarthatósága szempontjából. Megtalálják a „kabáthoz a megfelelő gombot”, tehát minden csoporthoz a megfelelő autóbuszt és sofőrt, tartják a kapcsolatot az ügyfelekkel és az alvállalkozókkal. Saját fejlesztésű ügyviteli szoftverünkben rögzítik a rendelést, ellenőrzik, hogy a sofőrök tudják-e az aktuális munkájukat. A megrendelők felmerülő kérdéseire, dícséreteire, esetleges reklamációira válaszolnak.
Mivel az autóbuszok munkája nem fejeződik be az irodai munkaidő végeztével, így minden 4. héten „ügyeletet” látnak el a céges telefonon. Probléma esetén segítséget nyújtanak, ha a csoport és a sofőr nem találják egymást, segítik a kommunikációt.
Kollégáink ilyenkor nem normál munkaidőben vannak, nem az irodában tartózkodnak, de a telefont viszik magukkal és elérhetőek szükség esetén. Ez „vészhelyzeti” rendelkezésre állás, ahogy a fenti kék sávban is látod.
Ha kiváló szervezőnek érzed magad, képes vagy logikusan átlátni folyamatokat, kihívásnak és nem nyűgnek éled meg a felmerülő problémák megoldását, akkor jól fogod érezni magad ebben a munkakörben. Az sem jelent problémát, ha nem dolgoztál még hasonló területen, ha érzed magadban az eddig ki nem aknázott lehetőséget, mi megtanítjuk a szakma csínját-bínját.
Ne feledd, mottónk szerint: Mosolyokat szállítunk!

Olyan munkatársat szeretnénk, aki szívvel dolgozik és tudja mit jelent a szakmai alázat. A tökéletes jelölt jókedvű, pörgős, de precíz és pontos.
A hosszú távú biztos szakmai karrier, a professzionális munkakörnyezet, és a fiatalos, vidám, családias hangulatú cégkultúra biztosítása a mi feladatunk
Ezt várjuk tőled
Jó hozzáállás
Nálunk mindenki fejlődni és teljesíteni akar, ezért mindenki a megoldásokat keresi, nem a kifogásokat. Ha szeretsz problémázni, ha szeretsz magyarázkodni, akkor ez a lehetőség nem neked való!
Biztos számítógép használat és egyéb, cseppet sem apróságok
Nem szükséges tankönyv szerint 10 ujjal gépelned, de fontos, hogy gyorsan és pontosan gépelj, helyesen írj, kedvesen, de határozottan beszélj. Nem árt, ha van némi saleses vénád, hogy átlásd a dinamikus árazás csínját-bínját
Pozitív attitűd
Szeress emberek között, illetve emberekkel dolgozni és legyen fontos, hogy ezt kikkel teszed! Mi szeretjük jó hangulatban eltölteni a munkaidőnket, ehhez fontos, hogy pozitív beállítottságú emberek vegyenek körül. Ha gyakran veszed észre magadon, hogy szidod az ügyfeleket, akkor biztosan nem egymást keressük
Ambíciók
Ha tele vagy ambícióval, mindig meg akarod mutatni, hogy többet, jobbat tudsz, esetleg kipróbálnád magad vezetőként, nálunk esélyt kaphatsz rá
Pontosság és képesség a priorizálásra
Leendő vezetőd számára a legfontosabb erény a pontosság és precizitás, a munka sikeres elvégzéséhez pedig a legszükségesebb tulajdonság a priorizálásra való képesség. Főszezonban a rengeteg beömlő munka közül tudnod kell kiválasztani az aktuálisan legfontosabbat
+1
Az angol nyelvtudás nálunk sajnos elengedhetetlen. Nem fontos a nyelvvizsga, de idegenforgalomban dolgozunk, tudnod kell magabiztosan angolul beszélni és írni
Munkavégzés helye
Budapest, XIV. kerület, Mogyoródi út
Munkaidő
Szokásos napi 8 órás munkaidő, de próbaidő után megválaszthatod a kezdési és végzési időpontodat
Fizetés
Az általad meghatározott bérigény mellett nálunk aki többet és jobban teljesít, többet is vihet haza
Munkakezdés
Azonnali kezdéssel keresünk munkatársat, de megvárjuk az ideális jelöltet
Érdekel?
Jelentkezz az állásra!
#1 Küldd el az űrlapot!
Az első lépés, hogy add le a jelentkezésed, az űrlapot itt találod alul! Ne küldj emailt és ne írj ránk a Facebookon – ezeknek semmi értelme. Egyszerűen kövesd a kéréseinket!
#2 Próbafeladat
Ha az Önéletrajzod alapján megfelelőnek találunk, kapsz egy próbafeladatot. Ha ezt megoldod és visszaküldöd időben, akkor bekerülhetsz a következő körbe. Minden jelentkezőnek válaszolunk, ha pro, ha kontra.
#3 Telefonos interjú
Minden komoly jelöltet felhívunk (5 perces hívás az egész). Ennek az az értelme, hogy ne húzzuk az idődet feleslegesen, ha valami nem stimmel.
#4 Személyes interjú
A telefonos interjú eredményétől függően fogunk személyesen is találkozni. Ezekre az interjúkra nem kell készülni, mert nem is nagyon lehet.
