A rendelés menete

Árajánlatkérés
Elérhetőségeink bármelyikén kérhet tőlünk ajánlatot, amelyet legkésőbb 2 napon belül megválaszolunk e-mailben.

Megrendelés
Amennyiben árajánlatunk elnyeri tetszését, úgy várni fogjuk szíves megrendelését. Erre mindenképpen írásban van szükségünk, így a korábban küldött árajánlatunkra válaszolva tudja ezt megtenni.

Visszaigazolás
Miután megrendelési szándékát jelezte nekünk írásban, már el is készítjük a program visszaigazolását. Válasz e-mailünkben csatolva megküldjük azt, melyre visszajelzést várunk: a visszaigazolásban minden adatnak stimmelnie kell az Ön által megrendelni kívánt szolgáltatással.

 

 

Sofőrökre, vezetési időre vonatkozó információk

Többnapos program esetén ki biztosítja a szállást a sofőrnek?
A sofőr szállását minden esetben a megrendelő biztosítja olyan helyen, ahol adottak a pihenés feltételei. A biztonság érdekében nem tudjuk elfogadni kollégáink részére a sátorban, kollégiumban több ágyas szobában való elhelyezést.

Kell-e a sofőrnek szállást foglalnunk, vagy megteszik ezt Önök?
Amennyiben Önöknek nincs rá lehetősége, természetesen mi foglalunk szállást a sofőr részére, amelynek költségét később bele is építjük az elszámolásba.

Mennyit vezethet a sofőr egy nap alatt?
Az Európai Unió Tanácsának 561/2006/EK rendelete szerint 1 gépkocsivezető napi 9 órát tölthet vezetéssel, munka ideje pedig maximum 12 óra lehet 24 órás perióduson belül. Amennyiben ennek betartását a program nem teszi lehetővé, úgy második sofőr biztosítása szükséges.

Mikor és mennyi pihenőidőt kell tartania a sofőrnek?
1 gépkocsivezető folyamatosan 4 és fél órát vezethet. A vezetési idő letelte után a vezetést kötelezően meg kell szakítania legalább 45 percre. Ha 4 és fél órán belül áll meg és nem veszi ki egyszerre a 45 perc pihenőt, először minimum 15 perc, utána minimum 30 perc megszakítás szükséges.

Mi történik olyan hosszú programok esetében, ahol két sofőr vezetési- és munkaideje sem elég a program teljesítésére?
Ilyen esetekben biztonsági okokból tranzitszállás biztosítását kérjük. Utasaink biztonsága a legfontosabb számunkra, így a sofőrök vezetési- és munkaidejét minden esetben kiemelt figyelemmel kísérjük.

Milyen étkezéseket kell biztosítanunk a sofőrnek?
Félpanziós ellátás biztosítását kérjük, tehát a sofőrnek napi kétszeri étkezést kell rendelni.

Ha a sofőrnek fizetünk napidíjat, akkor kell fizetnünk a szállását is?
Igen, külföldi programok esetén mindkettő fizetendő. Belföldön kizárólag két sofőrrel teljesíthető programok esetén, a második sofőr napidíja fizetendő, szállást viszont mindkét sofőr részére kérünk biztosítani.

Sofőr nélkül is bérelhetek autóbuszt?
Cégünk kizárólag sofőrrel adja bérbe autóbuszait, így nálunk erre sajnos nincsen lehetőség.

Beszélnek a sofőrök idegennyelvet?
Kérés esetén tudunk angolul beszélő sofőrt biztosítani, erre irányuló igényüket kérjük jelezzék előre, írásban.

Autóbuszokra vonatkozó kérdések

Minden ülésen van biztonsági öv?
Legtöbb autóbuszunkon minden ülésen található biztonsági öv, erre vonatkozó igényüket azonban kérjük mindenképpen jelezzék írásban, előre.

Használható az idegenvezető ülés, ha nincsen idegenvezetőnk?
Természetesen igen, de csak felnőtt utazhat az idegenvezető ülésen, gyerek ott nem szállítható.

Mi történik, ha lerobban az autóbusz?
Sofőrünk azonnal értesít minket, mi pedig megkezdjük a mentést. Saját szervizautónk azonnal a helyszínre siet szakképzett szerelőnkkel, ha a hiba a helyszínen is orvosolható. Amennyiben nagyobb meghibásodással állunk szemben, úgy a lehető leghamarabb a helyszínre indítjuk a mentesítő autóbuszt, mely megérkezéséig folyamatos telefonos kapcsolatot tartunk megrendelőnkkel.

Lehet filmet nézni az autóbuszokon?
Autóbuszaink nagy többségben rendelkeznek filmvetítési lehetőségekkel, de erre irányuló igényüket kérjük minden esetben előre, írásban jelezzék.

Lehet kisállatot szállítani az autóbuszokon?
Előzetes egyeztetés alapján megpróbáljuk biztosítani ennek lehetőségét.

Lehet dohányozni a járműveken?
Nem, a dohányzás autóbuszainkon nem megengedett.

Az az autóbusz fog értünk jönni, amit a honlapon kinéztünk?
Habár törekszünk minél több esetben az előzetesen kiszemelt autóbuszt küldeni, sajnos előfordulnak helyzetek, amikor ezen kérésnek nem tudunk eleget tenni. A frekventált időpontokban fenntartjuk a csere lehetőségét azonos kategóriákon belül.

Változhat az autóbusz és a sofőr a visszaigazolás után?
A főszezonban és az igazán frekventált napokon igen, azonban erről minden esetben előzetesen értesíteni fogjuk Önöket.

 

 

Az utazással kapcsolatos kérdések

Kit kell hívnom, ha bármilyen problémám van az utazás során?
A 0-24 óráig hívható ügyeleti telefonszámunkat: 0670-637-7082.

Legkésőbb meddig kell leadnom a megrendelésemet, hány nappal a program előtt?
A turisztikai főszezonban a lehető leghamarabb, de minimum 1 hónappal a program kezdete előtt. A megrendeléseket a beérkezés sorrendjében dolgozzuk fel, a szezoni időpontok előtt hetekkel már szinte az összes autóbusz foglalt.

Használhatunk wc-t a buszon, ha hosszú programról van szó?
Az autóbuszokon található wc a hatályos környezetvédelmi előírásoknak megfelelően sajnos nem használható.

Maradhat-e az autóbuszon csomag a program ideje alatt?
Nem, az autóbuszokon maradt csomagokért nem tudunk felelősséget vállalni.

Ha gyerekeket szállítunk, ki biztosítja a gyereküléseket?
A megrendelő, saját gyerekülésekkel nem rendelkezünk.

Lehet enni és inni a buszon?
Nem, kivéve külön kérés esetén.

Lehet alkoholt fogyasztani a buszon?
Nem, az alkohol fogyasztás nem megengedett autóbuszainkon.

Mi történik, ha valamit a buszon felejtünk?
Ha a sofőr megtalálja az autóbuszon felejtett tárgyakat, leadja irodánkban, és ezután nálunk átvehetők.

 

Lemondással kapcsolatos kérdések

Ha változik a létszám, van lehetőség autóbusz váltására?
Amennyiben időben jelzik és van még szabad kapacitásunk a kisebb vagy nagyobb kategóriában, úgy természetesen igen. Ezzel egy időben nagy valószínűséggel a díj is változni fog, ezért minden esetben elküldjük megrendelőnknek új árajánlatunkat.

Hogyan tudom lemondani az autóbusz rendelésemet?
Megadott elérhetőségeink bármelyikén, e-mailben vagy telefonon is.

 

 

A díjszámítással kapcsolatos kérdések

A minimum díj fizetése esetén is számolnak fel kiállási díjat?
Nem, a minimum díj már tartalmazza a garázsmenetet is. A kiállási díj csak abban az esetben kerül felszámolásra, ha tényleges teljesítmény alapján számolunk el.

Mit jelent a garázsmenet?
Az az időtartam vagy távolság, amelyet az autóbusz üresen tesz meg, a program előtt a telephelytől a kiállás helyszínéig, és a program vége után a végzési ponttól a telephelyig. Ez óradíjas elszámolás esetén 30-30 perc, kilométerdíjas elszámolás esetén 15-15 kilométer.

Mit jelent a minimum napi teljesítmény?
Az a minimum díj, amely mindenképpen számlázásra, fizetésre kerül. Egynapos programok esetében ez minimum négy óra (három óra tényleges teljesítmény + egy óra garázsmenet), többnapos programok esetében pedig minimum 250 kilométer.

Mit jelent a minimum 4 órás teljesítmény?
Amennyiben három órát, vagy annál kevesebbet használják az autóbuszt, úgy minimum négy óra díja fizetendő. Ez három óra tényleges teljesítményt és egy óra garázsmenetet tartalmaz, tehát összesen maximum három órát tudják ténylegesen használni az autóbuszt ezen díjon.

Mikor számolunk fel plusz költséget a takarításért?
Extrém esetekben, mint például rongálás, hányás, károkozás.

Kell-e utasbiztosítást kötnöm, vagy a díjban az már benne van automatikusan?
Nem, a díjban nincs benne az utasbiztosítás költsége, arról minden esetben külön kell gondoskodni.

Presets Color

Primary
Secondary